Co to jest żeglarstwo    
    Co daje żeglarstwo  
    Jak zacząć  
    Kurs dwudniowy  
    Opisy statków  
    Skala Beauforta  
    Bezpieczeństwo  
    Stopnie żeglarskie  
    Stopnie instruktorskie  
    Przesądy marynarskie  
    Alfabet Morse'a  
    Flagi  
    Skróty i oznaczenia  
    Piosenki żeglarskie  
    Węzły  
    Samosterowność jachtu  
    Regulacja olinowania  
    Fok czy grot  
    Kotwiczenie  
    Opis żaglówki  
    Wodowanie  
    Sterowanie  
    Człowiek za burtą  
    Po wywrotce  
    Odbijanie i dobijanie  
    Ubiór  
    Kursy względem wiatru  
    Prawo drogi  
    Sygnały  
    Oświetlenie jachtu  
    Przepisy  
    Mapa polskich jezior  
    Dowcipy żeglarskie  
    Kalkulator nitroxowy  
    Słownik  
      marcinromanski.com    
    opony.net  
    myslistwo.com  
    wedkarstwo.net.pl  
    lowiectwo.com.pl  
    alufelgi.net  
    oponyciezarowe.com  
    hippika.pl  
    oponyuzywane.pl  
    Czartery jachtów  
 START
 
1) Oświetlenie obowiązkowe jachtu w nocy.

1-światło widoczne dookoła widnokręgu 360
2-światlo burtowe lewe 112,2
3-światlo burtowe prawe 112,2
4-swiatlo masztowe 225
6-swiatlo holowania 135
 

2) Oświetlenie obowiązkowe statku nie przekraczającego 7m.
długości, bez napędu mechanicznego ani żaglowego.

1-prawa i lewa burta.
2-dziób.
3-rufa.
 

3) Oświetlenie statku o napędzie mechanicznym.


1-prawa i lewa burta.
2-dziób.
3-rufa.
 

4) Oświetlenie statku żaglowego.


1-lewa burta.
2-dziób.
3-prawa burta.
4-rufa.
 

5) Oświetlenie jachtu płynącego na żaglach i motorze.


1-lewa burta.
2-dziób.
3-prawa burta.
4-rufa.
 

6) Oświetlenie statku z niebezpiecznym ładunkiem.


1-lewa burta.
2-dziób.
3-prawa burta.
4-rufa.
 

7) Oznakowanie statku z niebezpiecznym ładunkiem w dzień.


1-prawa i lewa burta.
2-dziób.
3-rufa.
     
        
Copyright 2006 by PPHU Wiktor Zajkiewicz Opony.net